Vuxenpoäng!

23.00

Har varit sådär jätte-produktiv idag! Ringde banken och fixade e-faktura, ringde min gamla bank och undrade varför jag fått ett brev när jag egentligen avslutat mitt konto där, har gått igenom alla räkningar och andra viktiga papper , samt slängt allt som bara tagit upp plats.

....Så varför känns det som att lägenheten är mer rörig nu än innan? 

Jajustja! Jag lagade middag idag också, minsann! Det blir andra gången i år vilket betyder att jag gjort det två gånger fler än förra året. Och INGET började brinna!  Vuxenpoäng, som fan!


Korv-stroganoff med insmugglad falukorv eftersom
det inte finns i det här jäkla landet.


Och vad gäller det Här inlägget så, nej, jag är inte redo att skaffa barn. Drömmar e billigare än blöjor, right? ;) 
Det är bara den där biologiska klockan som bråkar. Bara tanken på att ha ännu en person att bråka om ps3an med  ger mig kalla kårar.
Utan mig, vem ska då kunna rädda alla troféer från sina lås? 

Katt

Kommentarer
Ditt namn: Tine

men sluta vara vuxen nu. Kom och lek i sandlådan med mej! XD

2009-05-29 @ 01:27:48
URL: http://frallanochvi.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0