Drömmar och julkänsla.

Dagens datum: Tisdag 10 december 2008
Låt just nu:  Linkin Park - "My December"

10.17

Vaknade med världens julkänsla idag. Kanske för att jag lyckades ta mig till skolan igår, så nu är all stress borta.
Allt som är kvar för mig nu är att ta det lugnt, så kommer snart dagen då jag ska ta flyget hem för julen ^^
Jag längtar faktiskt något otroligt. Så det skulle inte förvåna mig ifall planehelvetet kraschar.
Sådär typiskt min tur, liksom.
_____________________________________________________________________________

10.22

Hade förresten en rätt mysko dröm inatt.
Oskar lyckas få mig utslängd från alla sveriges bibliotek, för jag ville läsa barnböckerna jag läst som liten, men det var tydligen förbjudet och Oskar skriker ut "DU FÅR INTE GÖRA DEEEEEEET!" som en annan fyraåring och plötsligt hade jag hela bibliotekets uppmärksamhet och dömande blickar.

Sedan sov tydligen BrorBob (som jag lärt känna henne) i våran säng i min dröm och jag säger till Oskar att HAH, Nu blir det ännu svårare för honom att komma upp till examen när han har TVÅ tjejer i sängen som får sova bort hela dagen om de vill.
Jag var faktiskt riktigt skadeglad.

Nu börjar man ju undra varför jag drömmer sådana här saker? Jag kan fan inte vara rätt funtad.

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Micka

Haha oj, var det där jag spenderade min natt, jag trodde jag försökte rädda livet på min ödla XD

haha så söt du är.

2008-12-10 @ 17:01:16
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Ditt namn: Dhevil

Sv: Haha, faan va illa =P

Jaa, va bra då =)

Kommer jag göra flera ggr =P

Gör ju dett nuför tiden..Sover ju inte =P

2008-12-12 @ 11:50:49
URL: http://dhevil.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0