Sociala saker är till för andra.

Onsdag

Har läkartid imorgon, är nervös som fan. Blodprov ska tas också, jag hatar nålar...
Men om jag har bedömt min läkare rätt så kanske jag får den hjälp jag behöver. Jag har bestämt mig, det är dags att gå vidare nu.

Det är så satans kallt ute, jag kom hem för 45 minuter sedan och det är inte förrän nu jag börjar få tillbaka känseln i mina tår, trots nya vinterskor.

Nåja, imorgon är inte bara jobbig. Jag ska också träffa tjejerna och hålla Ane sällskap när hon tatuerar sig. Funderar på försöka ta modet till mig att snacka med någon om mina nästa tatueringsprojekt. Så jäkla svårt att prata med nytt folk ibland, och just nu är en sådan period.

Från och med imorgon ska jag vara hundvakt till en Yorkshire-terrier och en silky-terrier också! De är så otroligt mysiga och glada av sig så det blir bara roligt. Ägarna åker till Amsterdam imorgon och kommer hem igen på måndag.

Nu ska jag hämta mitt täcke och krypa ihop framför den öppna spisen, den här kylan tar kål på mig.

Katt

Kommentarer
Ditt namn: Simone

uuuhja, icencolden ute alltså ^^

2010-01-08 @ 20:28:17
URL: http://fattybom.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0