Det ordnar sig alltid.

Torsdag

I vanlig ordning är det bloggen som får lida när saker blir lite för komplicerade i verkligheten.
En stor tyngd lyftes från mina axlar idag och jag vågar nu planera lite mer i förväg, som min födelsedag till exempel.

Annars verkar alla möjlliga ting flyga i min väg, och min vana trogen att tacka ja till så många upplevelser jag kan,resulterar i att jag gör just det - Upplever nya saker.
Ett oväntat telefonsamtal idag visade sig innehålla en biljett till öppningen av en konstutställning klockan tre idag där till och med drottningen kommer infinna sig, till exempel.

Köpte en ny underbust/waspie på ebay igår, fick idag mejl om att den redan skickats min väg. Härligt!



Nej, nu ska jag börja röra mig mot bussen, med en känsla av att för en gångs skull ordnar sig allt till slut.

Katt

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0