Helvetet har frusit till is.

Måndag

Jag undrar vad jag har för vänner, ibland. Nu gav de mitt nummer till ett gym som ville ge mig tre gratis träningsdagar och vägrade ta ett Nej, så här är jag, nervös som fan och ska snart iväg på mitt första träningspass.
I´m a lazy bum with a big butt and quite content with that, Thank You very much.
Men aja, ska jag nu göra allt innan jag dör så inkluderar det även att gå till gymmet någon gång. Skit också.

En bra nyhet är i alla fall att jag fick min nya t-shirt på posten idag, så nu kan jag gymma med stil och göra det klart för alla runt omkring att jag egentligen inte har något där att göra.



..Och ja, det är blonda hårtestar som spretar åt olika håll i bilden. Är mitt uppe i en blekningsfas så jag kan färga håret i någon gladare färg igen.

Katt

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0