Hej höst.

12.43

Vädret är uruselt, regnet ligger i luften. Dagen är så seg och tyst och lugn som bara en söndag kan vara. Till och med råttorna är lugna idag.
Hösten är här.


Idag är väl en perfekt dag att färdigställa blogg-designen egentligen, men jag känner mig inte särskilt kreativ. Kanske om jag sätter mig vid symaskinen en stund... Men då måste jag städa lite först. Kanske lika bra det, Oku lovade att dammsuga för flera dagar sedan.
Äh, jag vet inte, vi får se vad som sker idag, helt enkelt. (:
Tvivla inte, någon dag kommer designen äntligen bli klar, men troligen inte idag.
Hösten är här.

Katt

Kommentarer
Ditt namn: Dhevil

Faan va fint det är =)

2009-09-23 @ 13:27:01
Ditt namn: Ajse

gillar den nya designen som fasen, den är så du! <3

2009-09-26 @ 14:19:43

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0