Uppryckning!

Onsdag

Klockan har passerat fem och jag är less på vara ledsen.
Så jag bestämde mig för att må bättre, ingen idé att gråta över något jag inte kan göra något åt. Dags att tänka positivt osv...
Och tro det eller ej, men det funkade. Positivt tänkande For The Win!



FÖRRESTEN!
Igår träffade jag och Oku K2 för en kaffe i stan och plötsligt slänger hon upp en kartong på bordet. En MIXER!!!
Det är en förlovningspresent från henne och hennes mamma och precis vad jag velat ha i sådär tusen år! Äntligen kan jag göra mina egna smoothies (för att bli lite hälsosam) och milkshakes (för när jag inser att jag aldrig äter nyttigt ändå) och andra drinkar.
OCH DEN ÄR RÖD!  Seriöst, jag är helt galet lycklig och Oku... ja, han klagar inte han heller, haha.

Nu ska jag fortsätta hålla humöret uppe genom att städa lägenheten och dansa till ny musik i iPoden medan Oku är och handlar.



Om du når botten, kom ihåg att det kunde varit värre:
Någon kunde ha gett dig en spade.

Katt

Kommentarer
Ditt namn: julia

SV: hejsan tack för komentaren! ja får la ta och visa han hennes blogg någon dag! problemet är att vinnaren utses på lördag men jag hoppas att hon har fler tävlingar!!:)

2009-11-26 @ 19:11:23
URL: http://juuliamaard.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0