Undercut

Måndag

Fotografen är på jobb och jag sitter ensam och rastlös utan möjlighet at sova. Har gjort det mesta som inte involverar att sitta still, så som städat, dansat, gjort armhävningar... Jag har till och med bäddat sängen, sådär lagom poänglöst efter midnatt, haha.

Tanken var egentligen att jag inte skulle ta någon bild på min undercut förrän jag satt i dreadsen, men av världsliga orsaker så kommer inte det ske förrän tidigast onsdag. Då inser jag att, "heeey, med min skumma cam så ser man inte att jag har typ två cm blond utväxt i mitt annars blåa hår!" Så jag bjuder på taskiga web-pics ändå. :P


Tadaaa!  Glada nu? (Mitt öra ser skumt ut O.o)


Ni får en övertrött mitt-i-natten-fejja också, när jag ändå är igång.

Lägg märke till hur mina ögonbryn suddats ut som fan och ser ut som att jag inte har några på riktigt. The eternal curse to the natural blonde, I tell ya.

Katt

Kommentarer
Ditt namn: Simone

Men fyfan, vilka svin till klasskamraet du har, dessutom ställer man väl fan inte frågan så, om någon blir mobbad, ska man räcka upp handen och ba "Jo, vink vink.. här är jag!"

2009-11-23 @ 16:13:27
URL: http://fattybom.blogg.se/
Ditt namn: Madeleine

Tack gumman.. Det får inte tankarna att försvinna men tack ändå

2009-11-23 @ 17:18:05
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Ditt namn: Dhevil

Varför är man fullt sminkad efter midnatt =P

2009-12-03 @ 13:26:40
URL: http://dhevil.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0