"Tomorrow is just one of those days"

Torsdag

Imorgon blir det fullt upp. Jag har en tidtabell att följa, i stort sett. 
Morgonen kommer väl inte börja så så bra, men den kommer sluta helt super!
10.oo : Banken och andra jobbigare ärenden, men Mike kommer hjälpa mig så det ordnar sig nog. När allt är gjort blir det nog att studsa runt lite, bland annat för att kolla efter en julstjärna till M, haha. I stort sett bara allmän sysselsättning fram till: 
16.oo : T.R.A.C. möts efter R's förfrågan. Självklart betyder det här en jäkla massa kaffe och ännu mer snack, men vi trivs bäst så.
Beroende på hur lång tid vi komer spendera på följande så kanske jag åker hem en sväng och städa upp det sista (om nu inte min kära fotograf känner för det..? *wink wink*) innan jag ska: 
21.oo : Möta upp Ängel på tågstationen, Jippie!!  Åh, jag har saknat henne något galet mycket och det ska verkligen bli skitkul att spendera helgen ihop <3

Nej, förberedelser måste göras för det mindre roliga som händer imorgon, sedan försöka somna någorlunda mänsklig tid.
(Utan er skulle jag aldrig klara av imorgon. Tack <3./Uten dere skulle jeg aldrig klare i morgen. Tusen Takk <3)
Katt

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0