"Take it apart and try again"

Söndag

Jag har spenderat hela morgonen osedvanligt produktivt. Städade vardagsrummet och skrivbordet, fick Oku at städa köket och har slängt ihop ett kontrakt (seriöst, fråga inte -.-)
Varför är jag ovanligt morgonpigg?  Jag gick aldrig och lade mig.

Dagen kommer spenderas framför symaskinen med min granne. Hon har gått igenom sin garderob och samlat ihop allt som hon vill sy om eller göra till något helt annat, vilket blir min uppgift.
Får se om det blir några Före/Efter bilder, måste försöka hitta min kameraladdare som vandrat iväg i någon vrå.

Så mycket prylar, så lite plats...


Katt

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0