Katt <3 Tabs

Torsdag

Snön fortsätter falla utanför fönstret och även om den inte fastnar på asfalten så ligger det minsann ett litet lager på gräset och bilarna längs gatan. Det gillar vi.
Vad vi däremot Inte gillar är att jag fick tillbaka min feber igår kväll och nu sitter smått illamående i soffan istället för att följa traditionen och dansa runt bland snöflingor och få konstiga blickar från grannarna.



MEN!
Jag har funnit annat att sysselsätta mig med, förstås, och efter att ha slötittat efter lite syinspiration drunknar jag nu i hemsidor med projekt som Bara Måste Göras. iPod-cases, datorväska, Jackor, mössor, byxor, tröjor, klänningar och kjolar....
Katt♥tabs
Jag verkligen Älskar att sy väskor, förresten. Så mycket faktiskt, att min kära fotograf har fått mig att lova att jag bara ska sy en till mig själv i månaden. Det betyder att jag har designer för de närmaste fyra åren, haha.

Självklart hittade jag också massa roliga mönster till bebis/barnkläder som verkar hyfsat lätta att göra. Hur kommer det sig att alla jag känner med barn befinner sig i Sverige och inte en endaste här i Norge?  Jävla typiskt min tur, haha.

Katt

Kommentarer
Ditt namn: Madeleine

tycker du minsann kan skicka kläderna då :) Sy en fin klädel i dop present vetja :)

2009-11-05 @ 14:58:01
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Ditt namn: Sara

Du får sy en väska åt mig med :D

2009-11-05 @ 20:18:53
URL: http://unsichtbar.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0