"Holy Crap, she lives!"

Onsdag

Tro det eller ej, men nu äntligen har jag fått sova ut och varit klarvaken sedan sju imorse. Otroligt, jag vet.
Mitt humör är på topp och utan någon egentlig anledning känner jag mig fan snygg idag.
Började morgonen med att läsa, finns nog inget bättre när det fortfrande är mört och tyst och lugnt utanför fönstret. Efter en glad morgonhälsning via sms från min granne ("IMA MUSHROOM!") så vandrade jag ut genom dörren och in i porten bredvid för att sminka henne till skolfotot hon ska ta idag.
PRODUKTIVITET FTW!

Min feber är äntligen borta, så nu är det bara halsont kvar. (Jag visste att jag skulle bli bättre om jag bara gjorde det väldigt klart för mitt inre att jag Vägrar missa Ane's fest på lördag). Det här fixar vi! 
Inga dagsplaner har jag, jäkla typiskt när jag för en gångs skull känner att jag skulle klara av vad som helst i min väg. Men men, jag får väl istället sitta och dela mitt humör med en inte lika glad och morgonpigg Oku, haha.

Nu: Kaffe!

Katt

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0