Hårbilder och Partyhelg.

Måndag

Okej, nu äntligen börjar jag känna mig lite mänsklig igen efter lördagens fest. Jag har nog aldrig varit så bakfull i hela mitt liv! Det var inte det lättaste att lyckas ta sig hem igen på söndagen, åksjuk som jag blir. (Det är en jävligt dålig kombination det där, med åksjuka och spyfobi...)

Här är i allafall bilderna som utlovat:


Jag var nog inte i mitt nyktraste tillstånd, haha.


Stort hår! Råttorna försökte bygga bo bakom min nacke.

Annars flöt festen på som alla andra fester gör. Massa roligt folk, man skrattar som en galning åt egentligen ingenting och spelar pinsamma fyllespel. Fördelen med mina vänner är att de är lika skumma som jag, så hur pinsamma sanningar som än kommer ut så har de minst lika roliga historier själva.
"We are Friends Forever (because you know too much)"

Katt

Kommentarer
Ditt namn: Sara

Ahh fan vad du är snygg!

Helt galet snyggt håret blev :D En eloge till personen som hjälpte dig!

2009-11-30 @ 22:19:45
URL: http://unsichtbar.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0