Godmorgon?

Måndag

Äntligen somnar jag i god tid, bara för att vakna upp hur pigg som helst klockan fyra på morgonen?  What the hell, liksom. Jag verkar aldrig få till det där riktigt, det som andra kallar "dygnsrytm".
Jag verkar göra det fel, haha.

Nåja, nu är klockan kvart i fem och jag myser i min fina "nya" soffa med en kopp vanilj-kaffe. Ska iväg runt halv åtta och göra mindre roliga saker som måste göras, sedan blir det att gå runt lite på stan med Oku, sitta på något mysigt fik och kolla på människor runt omkring.

Det är inget fel på mig, jag fattar bara inte hur ni gör.


Katt

Kommentarer
Ditt namn: simone

Men jääklar, gå och lägg dig! Hahaha :D

2009-11-16 @ 12:49:28
URL: http://fattybom.blogg.se/
Ditt namn: simone

sV: Det är du inte ensam om, jag älskar skor! ;D

2009-11-16 @ 15:49:27
URL: http://fattybom.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0