Back to basics.

13.20

efter att ha lekt vuxen en stund, tyckte jag det var dags att gå tillbaka till gamla vanor igen.

Galadriel fick reda på att jag brukade skejta och har tjatat som en galning att jag ska lära henne.
Så igår drog vi iväg till Aker Brygge för att träna vid hamnen.
På vägen dit börjar mitt knä bråka, som alltid vid roliga situationer. Knäskålen hoppar åt sidan och ger ifrån sig ett "klickande" ljud varje gång jag tar ett steg.
Eftersom jag aldrig lär mig av mina misstag, så sket jag i det och bestämde mig för att skejta ändå.
Efter ungefär en timme ska jag snurra runt brädan, vrider knät åt helvete och får... ont.
Tror ni jag ger mig? Nej, jag fortsätter skejta i två timmar till, sedan fick Älsk bära mig till apoteket och hem. :P 

Så nu sitter jag här med en stödskena runt knät som är dubbelt så stor som vanligt och en krycka bredvid mig.
Som jag sagt förut, det är tur att kryckor klär mig så jävla bra ;)
______________

Idag borde det nog städas, men jag känner mig själv.
PS-kontrollen ligger mycket närmare än dammsugaren.



Katt

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0