Att misslyckas med stil.

This is it.
jag slänger in handduken, ingenting är värt hur jag har mått de senaste månaderna. 
Ringde mamma idag, berättade att jag inte klarar av skolan. Inte för att det är svårt (för det är det inte) men för all ångest det framkallat och all sömnlöshet den orsakat.
Hon gav mig det mest oväntade svaret någonsin.
Jag älskar min mamma ♥

Så imorgon ska jag kliva in på skolan, be min lärare dra åt helvete och köpa en biljett till Sverige.
Min brorson fyller 11 och jag behöver semester.

Jag kan andas igen. Nu kan jag fortsätta leva.
Ärligt talat så mår jag så otroligt underbart bra!

Katt

Kommentarer
Ditt namn: Bea

tänker på dig fina <3

2009-05-06 @ 20:58:20
Ditt namn: M i c k a

en vändpunkt i livet :D

kickassa läraren imorn!

ge henne/honom på plyttet!

2009-05-06 @ 21:51:43
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Ditt namn: Sara

Precis vad jag vill göra! Klarar verkligen inte av skolan här i Norge och mår skit av det och att vara ifrån mina vänner!

2009-05-07 @ 13:16:11
URL: http://saramattsson.blogspot.com

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0