Vårvärme

Dagens datum: Tisdag 17 mars 2009
Låt just nu: Crossfade - "Colors"

15.57

Ligger i soffan halvt död. 
Dagen var väl hyfsad, tog mig till skolan, sydde ett par byxor men hade varken inspiration eller blixtlås, så jag får fortsätta på  torsdag. Sket i lunchen eftersom jag inte var hungrig. -MISSTAAAAAAAAAKE-  Vi halv två började jag bli illamående och svimfärdig, men trög som jag är så tog det en timme innan jag insåg att det inte kommer gå över förrän jag käkar, så jag gav upp skolan för dagen.

Gick till Buddy (djurbutik) och köpte lite grejs till råttorna. Fick fyra påsar smakprover för en ny råttmat också som de vill att jag ska prova och sedan berätta ifall det godkänns eller inte.
Jag "glömde" berätta att mina råttor är långt ifrån kräsna, jag menar, gratis är gott ;P

Förresten!
Lägenheten är äntligen färdigfixad, det går inte att beskriva den underbara känslan av att kliva in genom dörren och mötas av en städat och snyggt hem. Älsk ska vara borta hela kvällen på möte och träning, såååå....
Nu du Mickan, nu ses vi äntligen på LBP igen! (Jag vet att du har saknat mig (; )

Micron kallar, dags för maaaaaaaat! (Färdiglagat ftw!)

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: M i c k a

jag har saknat röven av mig ju ;D woho!

Då ses vi på little big planet snart då katten :D

2009-03-17 @ 20:19:35
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Ditt namn: Dhevil

Jaha, du också..Du som aldrig fattat varför folk vill ha barn =P Eller hur det nu va =P



Jasså, jaa, då ligger du nog lite efter..

Men alla tjatar om att man ska ha jobb och utbildning innan man skaffar barn..Vi får la se hur det går =P

allt hänger på Micke nu..Får se efter sommaren =)

2009-03-18 @ 10:24:24
URL: http://dhevil.blogg.se/
Ditt namn: Sara

Inte min heller, men vi kan spara :D

2009-03-18 @ 13:43:02
URL: http://tirkk0nen.blogg,se

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0