Funnit rytmen.

Dagens datum: Fredag 13 februari 2009
Låt just nu:  Pink - "So what"

13.04

Sådär, Allt är lite bättre igen.
Eller ja, lägenheten ser fortfarande ut som testfält för bomber, men kaoset blir lite mindre varje dag.
Ska träffa Engel idag (Ja, jag råkar känna en Ängel i Sverige och en Engel i Norge) och ta en fika, springa till Apoteket och snacka allmänt tjejsnack.

Jag fattar inte hur jag missat sådant tidigare, Tjejsnack. I hela mitt liv har jag haft en känsla av att det enbart handlar om att snacka folk bakom ryggen, klaga på allt och vara allmänt gnälliga. Så jag har hållit mig utanför.
Men så är det ju inte! Eller så kanske det bara inte är så för att jag tjejsnackar med en 28årig advokat, någon som faktiskt har vettiga saker att säga.


Engel, Thea, jag, Älsk och Tom.

Det var förresten inte förrän igår som Älska insåg hur många anteckningsböcker jag faktiskt äger, för att inte tala om min något morbida samling av konstiga småfigurer som just nu ligger lite överallt i lägenheten.
Men heeey, så är det att bo med mig. Jag menar, jag klagar ju inte på att hans kameragrejer som ligger överallt.

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: M i c k a

Håller med dig om alla filmer där ;D funkar kanon när man vill glömma sig själv. hujeda mig.



allt bra med dig annars?

2009-03-14 @ 14:33:01
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Ditt namn: Isak

Heheh jo visst är dom ju de :) Vad tycker du om min nya style då? :D

2009-03-14 @ 15:42:40
URL: http://emilyuz.blogg.se/
Ditt namn: M i c k a

awe det är min lilla baby :D

va, har du gått och fått barn? ;D

nu får du allt berätta.

2009-03-14 @ 23:23:26
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0