A smaller setback.

Dagens datum:  Onsdag 11 mars 2009
Låt just nu: Nickelback - "You remind me"

16.34

Okej, så jag mår inte allt för bra just nu, men det är lugnt.
Ett litet sammanbrott kan inte hindra mig allt för länge. 
Det är ganska svårt att förklara hur allt känns, nio års erfarenhet gör ingen större skillnad direkt.
Men jag är här, jag ler och jag gör mitt bästa.
Vad nu det är.

Det känns som att jag befinner mig i en bubbla ungefär, där alla tankar är en smörja och jag kan glömma bort att andas om jag inte tänker på det hela tiden. Vissa dagar är lättare än andra och ibland märker jag inte av det alls, men det kommer alltid tillbaka.



Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Micka

mitt lbp har kommit!! kärlek.



hoppas du känner dig lite bättre snart.

2009-03-11 @ 17:25:26
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Ditt namn: Emily

men....:( vadan hänt?

2009-03-11 @ 20:32:09

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0