Nya tag.

Jag måste göra om designen på bloggen, men det kommer ta en liten evighet eftersom jag alltid hittar så mycket roligare saker att göra istället.

Var ute och käkade middag med grannparet och Älsk igår. Tog några öl efter på Sara's Café. Det var skoj ^^
Fick ett meddelande runt sju på kvällen av Galadriel. Hon och Engel är äntligen hemma från New York!! Jag blev en lycklig kokosnöt.
Träffade Galadriel idag, helt död pga Jetlag, men vi hinkade Mocca's och kollade på bilder. Tydligen har de en present till mig, men den e hemma hos Engel och hon låg och sov xD 

Imorgon ska jag träffa Galadriel igen, hjälpa henne med sitt hundvaktande, möta upp Rachel när hon e färdig på skolan och gå och köpa en oldschool-cykel. Jag ska fanemig komma i form!
(Lever just nu på en sockerdiet. En stor sockerbomb om dagen, idag: En gigantisk brownie, och sedan bara massa Mocca's, haha.) 

Den här veckan kommer helt klart bli bättre än den förra. SCORE! :D 
(jajustja, ska köpa Sims3 imorgon. Det första datorspelet jag köper på minst fem år)

Katt

Kommentarer
Ditt namn: Mathias

Det är bara så galet coolt x'D

2009-06-10 @ 11:58:51
URL: http://titanvinge.blogg.se/
Ditt namn: M i c k a

spännande :D vad tyckte du om the sims3 sen?

2009-06-12 @ 14:09:57
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0