50 frågor om Älsk.

1. Du är tillsammans med?- Oskar Ostnes
2. Och varför det?
- Jag älskar honom, simply.
3. Har han fått något smeknamn av dig?
- Haha, en hel del, ja.
4. Hur länge har ni vart tillsammans?
-  Sedan 30e september 2007
5. Hur träffades ni?
- Först på en biljardhall, sedan kontaktade jag honom när jag flyttat till Oslo.
6. Kände ni varandra innan ni blev ihop?
- Inte direkt. Träffades en gång på en biljardhall, som sagt.
7. Hur gammal är han? - Han fyller 25 om lite mer än en månad.
8. Älskar du honom
? -  Det har jag väl redan fastställt?
9. Har du slagit honom?
-  Inte med flit, men vi är galet oturliga båda två.
10. Har du roligt med honom? - Alltid.

11. Har ni sex?
- Sjävklart. Bra är det också.
12. Skulle du kunna bo med honom? - Been there, doing that. (Du vet att det funkar om man till och med kan bo i en garderob ihop och dela på en 90-säng i flera månader)
13. Beskriv honom med tre ord? - Kärleksfull, trofast och underbar.
14. Vet du nånting om honom? - Det mesta, skulle jag tro.
15. Har du gjort ett sugmärke på honom? - Har nog hänt en och annan gång.
16. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - Tills han inser att han förtjänar mycket mer.
17. Får han dig att skratta? - Ja, om inte med honom så åt honom :P
18. Säg två ord hur du känner för honom? - Kärlek och tillit.
19. Vad för slags filmer ser ni på ihop? - Det vi känner för just då. Vi spelar mest.
20. Får du fjärilar i magen när du ser honom? - Ja, det händer fortfarande. :)

21. Vad har han för ögonfärg?
- skogsgröna.
22. Vad är det finaste du fått av honom? - En chokladkalender och LittleBigPlanet out of the blue.
23. Har ni samma humor? - Ja, lika dålig. (lättroat barn skrattar mest)
24. Planerar ni framtiden ihop? - Vi pratar om det, men tar allt som det kommer.
25. Skulle han bli en bra pappa? -  Tror jag absolut.
26. Vad gjorde ni senast ni träffades? - Åkte till veterinären och åt frukost på ett kafé efteråt.
27. Vad gör han när han inte är med dig? - Träffar vänner, spelar eller arbetar.
28. Är du svartsjuk på andra tjejer? - Nä, varför det?  Deras problem om de vill ha vad de inte kan få.
29. Har ni bråkat nångång? - Sällan, men det händer.
30. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - Nej, aldrig.

31. Skulle du kunna vara otrogen?
- Nej, jag skulle aldrig kunna göra någon så illa.
32. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? -  Tre veckor, jag dog litegrann.
33. Har ni samma åsikter om saker? - Inte om allt, förstås. Men kompromissa kan vi.
34. Vem håller i fjärkontrollen? -  Jag (har kontroll över volymen, eftersom jag e halvdöv)
35. Går ni ut ofta? - När vi hittar tid :)
36. Har ni samma musiksmak? -  En del, kompromisser, som sagt.
37. Är han romantisk? - Ja! Alla minns väl Ettårsdagen?
38. Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - Han stöttar mig i allt, hur impulsiva och konstiga påhitt jag än får för mig.
39. Har han någon fobi? - Han är rädd för att bli helt ensam.

40. Gillar han sport?
-  Hah, nej.
41. Är han en djurvän? - Absolut.
42. Kan han sjunga? - ...Han e söt när han försöker, men är lite smått tondöv.
43. Spelar han nått instrument? - Han brukade spela saxofon?
44. Kan han laga mat? - Ja, annars hade vi nog svultit ihjäl. 0.o
45. Är han konstnärligt begåvad? - Han är en otroligt duktig fotograf.
46. Är han envis? -  Nej, det står jag för i vårat förhållande.
47. Tycker han om att resa? - Har han gjort hela livet, så han är nog lite trött på det nu.
48. Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - Häromdagen, när han sprang runt och letade efter sina glasögon som han faktiskt redan hade på sig.
49. Vad är det sötaste han sa sist? - "I love you more than anything in the universe. Even more than my Camera"
50. En sak du vill göra med honom: - Köpa en större lägenhet.

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0