Som oss vanliga dödliga.

Dagens datum: Söndag 18 januari 2009
Låt just nu: Instant Remedy - "Ghost n' Goblins"

19.26

Igår gillade vi.
Dagen ägnades åt lathet och tv-spel medan Älsk sprang runt på stan och fotade diverse modeller. Vid nio drog vi till Snygge Johans lägenhet och jag hjälpte till med ljussättningen för bilderna som skulle tas där.

Mötte upp Rachel, Elin och Jørgen på "Rock In" och festen kunde börja.
Min vana trogen skaffade jag en ny bekantskap inne på toaletten och hamnade på andra sidan lokalen med en till Jørgen och en Eve. :)
Vid halv tre drog hela gänget till något ställe, "Garage" med schysst stämning och dansvänlig musik. Alltså ett perfekt slut på en riktigt bra natt ^^

Halv fem snubblar jag och älsk in genom dörrarna och går och lägger oss med snurriga leenden och massa fnissanden.

Idag kände man av igår ganska ordentligt, Älsk mer än mig eftersom jag är Duktig Flicka och dricker vatten innan jag går och lägger mig ;P Men det var värt det, helt klart.

Så där ser ni, jag kan också komma ut och ha roligt, som er normala människor.

Kommentarer
Ditt namn: Micka

fy fan :/ det låter inte så kul.

jag har bara problemet att somna, när jag väl somnat kan jag inte vakna. typ.



såg att du haft en hyfsat bra helg iallafall´;)

vad spelar du nu då?

2009-01-18 @ 23:26:54
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0