Natt

Dagens(Nattens?) Datum: Lördag 10 januari 2009
Låt just nu:  Betty Hutton - "Everything you can do, I can do Better"

01.48

Inatt är jag glad, och jag trivs något otroligt mycket.
Hela veckan har varit underbar och jag är dessutom väldigt stolt över mig själv.
Blir det bra nu, äntligen? Bättre, i alla fall.

Veckans alla dagar har i stort sett varit likadana: 
5 timmar Skola
1 timme Lunch
1 timmes restid
10-12 timmar spelande (Lite dator, mest Burnout och LittleBigPlanet)
1 timme sexande
4-6 timmar sömn

Det kunde helt klart varit värre. (:


Helgen är inte planerad, vilket är underbart. Då kan jag bara vara, tvätta kläder och spela spel.
Vi gillar´t.

Godnatt, vänner, främlingar, fiender och bekanta...

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Madeleine

hihi, låter som en underbar helg tycker jag (: Vi ska praktiskt taget göra desamma utom imorrn/idag då Pauli ska besikta sin nya bil och vi ev ska ta hans gamla och så ska vi becca och äta middag..



Här hemma mår vi prima. Jag är nästan frisk och dom andra två pojkarna mår toppen (: Båda är just nu nyduschade och fina så det är dags för sängen (:



kramar på er!!

2009-01-10 @ 02:47:40
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Ditt namn: Micka

haha vi får väl ta och skaffa oss en till nätverkskabel då :D

2009-01-10 @ 14:20:58
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0