Snöstormshelvete.

Dagens datum: Lördag 21 februari 2009
Låt just nu:  Seether - "fake it"

20.08

Tog en mysig fika med Engel och Thea idag, då snöstormen gör det omöjligt att vara ute i mer än några minuter. Allt är trafikkaos, och man ser knappt handen framför sig om man sträcker ut den.
Helvete vad trött jag är. Ge mig värme!

På väg till Grunnerløkka såg jag genom fönstret en man som låg medvetslös på marken och folk som förtvivlat försökte få liv i honom. En stor istapp hade släppt sitt fäste från taket och träffat honom i huvudet. Blodfläckar överallt....

Nej, jag hatar det här.

Vi ses inte på stan, för där ser man ingenting.

Kommentarer
Ditt namn: Micka

Obehagligt :O



hur går det med lägenheten då?

2009-02-21 @ 23:19:32
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0