Skäms!

Dagens datum:  Lördag 7 februari 2009
Låt just nu:  Thåström - "Hjärter dam"

01.15

Förlåt förlåt förlåt! Jag vet att jag inte har uppdaterat på en stund, men jag har helt enkelt haft bättre saker för mig. Idag var jag städare till exempel, tjänade 1200 norska (ca 1442 svenska kronor) på att städa lägenheten till en ungkarl som har bättre saker för sig än att städa och diska. Tacka fan för att jag inte äcklas över småsaker.
Plus att han hade en hemma-bio som jag fick spela tv-spel på när jag blev färdig. Wooo!

I födelsedagspresent av älskling fick jag ett diabolo-set. Något jag bara nämnt en gång för nåt år sedan att jag hade när jag var yngre och älskade men att den gått sönder.
Detta hade sötnosen kommit ihåg och köpt ett proffs-set!  Han e söt, min älsk.
Mamma gav mig kok-böcker, också högst uppskattat. Såna där som jag kan följa i detalj och förhoppningsvis inte bränna ner köket. xD

Nej nu ska jag kolla på  Juno.

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Micka

juno är ju så jävla klockren :D

2009-02-07 @ 23:32:30
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0