Hemma bäst!

Dagens datum: Torsdag 19 februari 2009
Låt just nu:  Haha, den HÄR!

16.00

Har bara njutit av att vara hemma sedan tisdag kväll, eller ja. Så mycket "hemma" som jag kan vara just nu.
MEN sörj inte vänner, för jag har goda nyheter! Sovrummet är äntligen fixat och det är 99% säkert att vi får flytta tillbaka nästa vecka! (De säger att det är 100% säkert, men kom igen, helt naiv är jag inte. Speciellt inte när det sagt "Om någon vecka" sedan december ).
Men nu snodde jag Älsks nycklar och smög mig in i lägenheten och fick bevisat att NU ÄNTLIGEN är det färdigt :D 

Sedan skiter jag i om min pojkvän är trött efter jobbet (eller vad han nu sysslar med som gör honom för trött för sex), våran lägenhet SKA se ut som den gjorde innan helvetet bröt lös!
Så här såg vårat vardagsrum ut förut: 



Förresten, är det någon som kan tyda hieroglyfer?  Hittade ett gammalt halsband häromdagen som jag gärna vill tyda texten på. ^^ 

Vi syns på stan.

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0