Gränslöst.

Dagens datum: Torsdag 12 februari 2009
Låt just nu: Pain - "Just hate me"

18.14

Spenderat dagen på stan, träffade Thunderbear på en kaffe och prat, vilket alltid är lika roligt eftersom snubben är en vandrande Google, typ. I alla fall lika informativ. *skratt*
Köpte det som skulle köpas och nu är jag hemma och ska börja packa. (mao, jag kommer sätta mig och spela och sedan packa under natten) innan jag drar imorgon. ^^

Kommer förhoppningsvis äntligen pierca mig igen, bara jag vågar. Nåja, har hittat en piercare som redan blivit informerad om min panik-rädsla för nålar (nu lärde ni er nåt nytt om mig) så det kommer nog gå bra. :) 

Med rädsla menar jag att följande saker sker när någon försöker pierca mig: 
Steg 1:Jag blir svimfärdig
Steg 2:Jag blir illamående
Steg 3:Jag får panik för att jag blir illamående.
Steg 4:Jag börjar gråta
Steg 5:jag får dödsångest
Steg 6:Jag svimmar.

För det mesta i exakt den ordningen xD (Det är alltså rätt imponerande att jag har mina tre piercingar som det är. Om allt går som det ska så kommer jag ha Fem när jag kommer tillbaka.)

Svalde kulan till min läpppiercing idag också, men det gör mig inte så mycket, kunde ha råkat svälja spetsen. ^^ (Det tar en äkta Knas för att lyckas med det)

Nej, nu borde jag göra något vettigt, typ spela.

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Micka

jomenvisst :D mysfilm!

2009-02-12 @ 20:29:36
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Ditt namn: Bea

jag håller tummarna för att piercandet går bra sötnos!

2009-02-13 @ 10:07:48

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0