Äntligen tillbaka!

Samma dag

16.04

FÅR ÄNTLIGEN FLYTTA TILLBAKA TILL LÄGENHETEN!!!  IKVÄLL!
Jag rusar runt och packar som en tok, skrattar som en tok och pussar på älsk så fort han är inom räckhåll. Jag är superlycklig!
Boden är rensad också, så äntligen kan lägenheten se ut som en bostad och inte en lagerlokal. JAG KOMMER ÄNTLIGEN KUNNA HA SEX UTAN ATT NÅGON KNACKAR PÅ DÖRREN!
Enda som fattas nu är att en iskaffe från Starbucks plötsligt finns i min hand....

O.o

o.O


Nothing. Äh, det var värt ett försök (;
*Springer iväg och fortsätter packa*

Vi ses på stan.



Kommentarer
Ditt namn: Micka

då ses vi på little big planet snart då? :D:D

2009-02-23 @ 19:36:54
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Ditt namn: Dhevil

haha..jo jaa..

Så kan man ju också göra..

Faktiskt..



Grattis till erh..tillbkaflytten? =P

2009-02-23 @ 20:38:18

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0