Tomteluva!

Fredag

Jag kom plötsligt ihåg att jag har sytt en tomteluva, men aldrig satt upp någon bild.
Jag gjorde den en natt i september (ja, tomteluva i september är ju normalt) när jag inte kunde sova. Oku ville ha en i svart och grå och så fick det bli.


Ibland ser Oku normal ut, men inte klockan halv fem på morgonen, som här.

När den var färdig satt jag fortfarande klarvaken, så jag broderade in "Oku" för hand med svarta glaspärlor.


Han ser inte längre ut som en varulv, han blev vän med rakhyveln igen.

Katt

Kommentarer
Ditt namn: Cicci

Va söt :D

2009-12-12 @ 23:03:45
URL: http://www.metrobloggen.se/chas

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0