Lilla fröken Sista-Minuten

Fredag

Jag är ett mäster-exemplar av en så kallad "Sista-minuten-person".
Jag är den som alltid får springa som en galning till busshållsplatsen för att jag aldrig går hemifrån i god tid, Jag hatar att vänta och jag är den som alltid står i mitten av klungan med människor som jagar julklappar i sista stund.
Jag lär mig liksom aldrig.

Därför är jag helt galet stolt över mig själv när jag just nu har fixat julklappar till hela två (!) personer. Jag skämtar inte, det är väldigt sällsynt för att vara jag.
Tre ifall nyårsklänningen jag jobbar på till grannen räknas också. (Vilket det tydligen gör enligt henne, I'm on a roll!)
Nu är det bara två syskon, fem syskonbarn och Oku's familj kvar. Äh, det är väl vad dagen innan julafton är till för?

Katt

Kommentarer
Ditt namn: Madeleine

haha, jag känner en till cicci men jag menade självklart dig haha.. Ok, men hör av dig när du vet datum :) Hela familjen ser fram emot att träffa dig!

2009-12-05 @ 12:42:40
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Ditt namn: simones

sV: Jaa, du verkar vara riktigt cool med det alltså, vågar byta stil, testa nya saker. Det gillar jag :D Väldigt starkt att pierca sig ändå, det kallar jag utmaning :)

2009-12-07 @ 13:03:32
URL: http://fattybom.blogg.se/
Ditt namn: Cicci

Känner igen det där :P

2009-12-08 @ 18:40:08
URL: http://www.metrobloggen.se/chas

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0