Underbara dag!

Mitt humör är på topp något otroligt idag! Blir nästan lite rädd när jag inte ens vet varför riktigt.
(Oku kanske tröttnade på mig till slut och smugglade in en happy-pill i mina Pop-tarts ;P)

Sov värdelöst inatt som vanligt, men studsar glatt upp ur sängen och slänger mig in i duschen för att dra ut i solen och åka till Postkontoret. De hade inte tappat bort mitt paket den här gången! :D  Tog en vända i mat-affären också när jag ändå var där, köpte ingredienserna jag behövde för att kunna baka Drömmar (mina favvo-kakor :D)  och matgrädde och grejer. Idag är det JAG som ska försöka mig på att laga mat, minsann! ^^

Råttburen ska städas, skisser ska ritas och en arbetsdagbok ska göras. (får äntligen en anledning att bruka en av alla tusen anteckningsböcker jag köper utan anledning:P) 
Jajustja! Igår natt fick jag en super-idé om hur årets sommarklänning ska se ut. Räknade ut måtten och ska bara hitta rätt tyg, sedan blir det att plocka fram symaskinen. Kanske kommer ni se mig i klänning i år, minsann ;)

På tal om tatueringar:

Nu när jag äntligen fått hem boken så har jag fullt med planer och idéer för mina kommande tatueringar, det enda som jag grämer mig över är min piercing som jag vill ha mer än något annat. Den måste egentligen göras så snabbt som möjligt också, ifall den ska ha en chans att läka innan sommaren.
DAMN MY FEAR OF NEEDLES!

Kanske kan försöka lura min piercare till Norge, eller dra med Oku till Sthlm någon kommande helg?  Hmm... Tål att tänkas på.

Nej, nu är det dags att komma igång med allt igen,  men innan dess, hur tycker ni jag ska göra?  Göra piercingen så snabbt som möjligt eller vänta i evigheters evigheter?

VI syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Madeleine

Nee, ingen lycka till att hitta kameran än... SUCK

Vad tycks om min nya tillfälliga design på bloggen?



Kram

2009-04-17 @ 21:49:21
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Ditt namn: Madeleine

haha, sorry dont blame me, blame blogg.se :P

2009-04-18 @ 14:24:25
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Ditt namn: M i c k a

vad hände md bilderna från din förra piercing då? ;D

sötboll! vart vill du ha denna gång?

2009-04-19 @ 20:49:19
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Ditt namn: Mathias

det kan vänta lite tycker jag, tänk lite på det (:

2009-04-20 @ 01:07:15
URL: http://titanvinge.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0