Mentalt låst.

Dagens datum:  Torsdag 2 april 2009
Låt just nu: Takida - "Curly Sue"

11.23


Vad ska man göra när ens huvud har så många idéer och inspirationen får det att klia i fingrarna, när inget vill fastna på papper? 
Är helt galet pepp på examenskollektionen just nu, men jag lyckas inte dela upp bilderna i huvudet, allt blir bara en enda röra.
Jag känner mig själv, det är inte en chans att jag kommer minnas allt det här imorgon -.-

Och JAG VET att inga bilder kommit upp på det jag sytt ännu, men skyll på min kära fotograf som aldrig verkar ha några minuter till övers för sin kära sambo. (Yes, hun. Take a hint ;P)

Förresten! En av mina klasskompisar har bestämt sig för att använda en av mina gamla modelljobb som inspiration. Minns ni den gången jag fick stå i ett gammalt slakteri iklädd dekorerad kartong-topp och kjol i minusgrader?  

(Fler bilder från den sessionen hittar ni på min BDB den 2 november 2007)

Sedan kan min lärare gå ta sig någonstans. Jävligt smart att kritisera mig framför hela klassen och insinuera att min långa sjuktid förra året (pga möglet som ni minns) bara var ett påhitt för att slippa skolan. Jamen tjena, självklart hittade jag på! Varför skulle jag ta ett jättelån om inte för att skolka?  Det är väl poängen med att gå i skolan?
... eller så Not.

Sedan påstår hon att hon ringt min läkare som vägrat berätta hur sjuk jag var. Någonsin hört om tystnadsplikt?
Bara så alla vet så kan man enligt min lärare tydligen köpa stämplar med fejkade läkarnamn och nummer på Apoteket.
Hah, herregud -.-

Nej, dags att hitta nåt att käka, måste lugna nerverna lite.

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Dhevil

Haha, är din lärare helt dum i huvudet kanske?

Och jaa, jag lever..Och jaaa, jag har skrivit ettt inlägg bara för din skull nu ;P



och jag är också fast i Twilight.. ^^

2009-04-02 @ 13:44:13
URL: http://dhevil.blogg.se/
Ditt namn: Mathias

1. Jag gillar den klänningen, den är fedt nice.

2. Nu vet du, hon har bra rekomendationer xD

2009-04-04 @ 00:32:18
URL: http://titanvinge.blogg.se/
Ditt namn: Dhevil

Okej =)

Jaa, hade jag nog också gjort om jag hade den tiden.. Men jag har jobbat varje dag sedan jag köpte dem i torsdags..

Så jag har läst såfort jag fått tid =)



Jaa, gud..de är så grymt bra..

Ryser, och gråter..Och skrattar också..



Jasså..

Kämpigt..Näe, säg inget förresten =P

Jag kommer dit om ett tag..haha..



Hoppas du hittar in i den igen snart =)



Puss!

2009-04-06 @ 09:06:58
URL: http://dhevil.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0