Förnekelse.

Jag e sjuk, och i förnekelse. 
För det finns fanemig inget mer bittert än att ha gratis vip-biljett till Inferno och ha feber, hosta och svullen hals. 
Missade första kvällen igår, men inte mer! (Jag är inte sjuk jag är inte sjuk jag är inte sjuk)
_____________________

Twilight-böckerna är färdiglästa nu, förresten.
Så nu sitter jag här utan något att läsa igen, blargh.  Jag vet inte vad varför, men jag måste alltid ha en bok att läsa, vare sig jag har tid eller inte. Det blir konstigt annars.
_____________________

För övrigt så försvinner snön sakta men säkert, Woo!  10+ känns som rena sommaren för mig (vilket kanske kan förklara varför jag gick och blev sjuk från första början :P) 
 Jag förtjänar fan lite värme nu.
Vi syns på stan.
(för jag är inte sjuk!)

Kommentarer
Ditt namn: M i c k a

Jag håller med dig där, även om man inte hinner läsa känns det bra att ha en liggandes, ifall man hinner ;P har du läst Mia Lodalens böcker? :D

2009-04-11 @ 01:50:18
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Ditt namn: jossan

hejhej :) fin blogg! allt bra?

kram

2009-04-11 @ 10:27:15
URL: http://ligon.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0