Älvor såklart!

För en gångs skull sitter jag med datorn på skrivbordet och skriver.
För en gångs skull är inte mitt skrivbord invaderat av symaskin, tyg och trådar.
För en gångs skull känns det som att jag vet vad jag gör.
Det ska vara Älvor, förstås.
(Synd bara att det tog sådan tid för mig att fatta det.Nu kanske jag äntligen lycks få lite sömn.)
_________________________________________

Random kommentar-svar: 


MickNick - Jag skulle kunna sätta upp en bild på mina senaste piercingar, men min mamma läser den här bloggen ibland och jag tror inte hon vill se en bild på mina tuttar ;)  Men om det nu blir av att jag gör en till, en Medusa den här gången, så lär det komma på bild så småningom. :P 

Emily - jag KAN inte var allergisk!  Jag e aldrig allergisk mot nåt! (förutom damm, dårå...)  Jag e värsta superkvinnan typ, då kan jag inte vara allergisk. Punkt.
_________________________________________
 
Random Bild:



(Ajse och Katt sommaren -08 i Oslo)

Är det bara jag som längtar något galet mycket mer till sommaren nu när den är så nära? 
Vill ha massa massa värme nu nu nu!

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: M i c k a

vi måste ha en ny tv för att lira mirrors edge :O påstår min gubbe iallafall :O texten är förliten, vi kör fortfarande på gravid tv, jag litar inte på plattskit :O :P haha

2009-04-20 @ 22:47:09
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Ditt namn: Emily

MEN... Jag ska inte heller vara allergisk enligt åtskilliga tester... Men likt förbannat reagerar jag på en del saker och det blir mkt bättre när jag tar allergimedicin.;) prova för min skull?

2009-04-21 @ 06:22:46

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0