Ny vecka, ensam...

Imorgon åker Tossan tillbaka till Sthlm (Fast hon helst vill till Norrköping ;P) och Älsk ska till Nord-Norge.
Jag blir alltså helt ensam. O.o
I två veckor ska han vara borta, vilket känns lite skrämmande.
Jag fungerar inte så bra ensam i en lägenhet. Jag sover (om möjligt) sämre och jag äter dåligt som fan. Känner jag mig själv rätt så kommer all min tid spenderas på skolan fram till klockan sex och resten av tiden på kafé med en bok tills jag måste hem och sova.
Jag kommer sakna Honom...-.-

Han är ganska orolig för att lämna mig själv också, för den delen. EN gång har vi försökt sova utan varandra en natt, men då ramlade jag över vardagsrumsbordet, slog hål i knät och fick en inflammation i muskel och muskelfästet. (Det var då jag insåg att jag klär jävligt bra i kryckor =P )
Vi har alltså inte sovit utan varandra en enda natt sedan vi flyttade ihop, och jag har aldrig varit ensam en hel natt i våran lägenhet....
Äh, jag är bara överparanoid. Får skärpa till mig lite, det är skönt att vara ensam ibland också. :)

Nåja, Imorgon åker dem, på tisdag ska jag hem till Skotten och fika och på onsdag ska jag vara barnvakt till Skottens dotter medan han ska till sjukhuset med frugan.

Jag och Älsk. <3


Jag och Tossan. :)


Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Dhevil

I´m gonna miss you <3

2008-09-07 @ 22:47:08
URL: http://dhevil.blogg.se/
Ditt namn: Miiicka

Norrköping av alla städer? :P

här finns inget att hämta xD

jag vill härifrån.

2008-09-10 @ 04:16:01
URL: http://brorbob.bloggspace.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0