Bråk om lilla mig ;P

En natt som först såg ut att bli hemsk blev istället en av de bästa på Länge.

Vid 01.00 lade jag upp en bild på Bilddagboken som sedan blev fylld av flera timmars krig mellan Ängel och Fredrik och vem som ska kidnappa mig först. xD 
Hela natten spenderades i ett msn-party med Ängel och Fredrik där vi inteh ar gjort så mycket mer än skrattat oss genom natten. :)
Att jag nu känner mig helt död gör ingenting, det var så värt det xD

Kort sagt så vill Ängel kidnappa mig för att förvandla mig till sin Pojkvän Johnny ( lång historia :P )
Och Fredrik vill kidnappa mig, gifta sig med mig och skaffa barn med mig. Han lovade till och med att vara morgon-illamående åt mig i nio månader i så fall xD 

Nu är klockan 09:15 och Ängel verkar ha somnat framför msn. Hon är i alla fall okontaktbar. :P  Jag och Fredrik är fortfarande vakna, mest för att han ska till jobbet om en timme och jag håller honom sällskap så han håller sig vaken :3

Lördag morgon, jag har feber och migrän, har inte sovt något alls och Mår Mycket Bättre än jag gjort på Länge ^^

Vi syns på stan.

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0