Vintertid och Sjörövare!

Dagens datum: Söndag 26 oktober 2008
Låt just nu: "What should we do with the drunken Sailor"

Min vecka har varit...
Okej, själva veckan var väl inte den bästa, massa stress i skolan och Älsk fick ett epilepsianfall på väg till skolan i onsdags,
men min helg har varit underbar!

Fredagen var party och igår var det Sjörövarfest!
Tydligen har Sjörövarfesten varit en tradition i många år där alla klär ut sig till sjörövare eller prostituerade och bara röjer hela natten.
Jag fick låna en korsett, världens kortaste kjol, stay-ups och löshår av Ane. Vänner, Rom och Cola och massa underbart folk gjorde natten till den bästa någonsin!
Att jag har blåsor under fötterna i storlek av fem-kronor är inte så farligt när jag fortfarande ler av bara tanken på gårdagen.
Bilder kommer så småningom, Det är ungefär 600 att gå igenom :P 

Och vintertid!
Jag älskar det! Bättre än födelsedagar och jag har större chans att sova tillräckligt och kunna ta mig till skolan i  tid.
Nej, nu ska jag äta bakfyllefrukost med Älsk och sedan börja städa lägenheten. Solen skiner och jag mår super!

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Dhevil

Måste få se bilder på det =O

2008-10-30 @ 23:24:58

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0