The curse of the full moon...

Dagens datum - Måndag 13 oktober
Ögonblickets låt - Limp Bizkit  - Almost over

Godmorgon, eller något.
Det var fullmåne inatt, så i vanlig ordning låg jag hela natten sömnlös. Tror jag smittat Älsk lite, för han somna inte förrän fem-tiden imorse, medan jag har sovit en halvtimme allt som allt.
Eftersom jag blir helt über-illamående när jag inte sovit så tänkte jag dra till skolan vid lunch och sova mellan åtta och elva i allafall. Men ikke...
Spydde två gånger runt nio, gav sedan upp helt och här sitter jag nu.

Dagens planer:
* Hämta mitt nya pass
* Dra till standard och ev tygaffärer för att hitta material till Halloweenkostymerna för Anes årliga fest.
* Fika med Ane.

Visste ni förresten att ordet "Fika" i stort sett bara existerar på svenska? Just som "lagom".

Nåja, dags att dra några djupa andetag och tacka högre makter för att Zombie-looken klär mig så jävla bra.

Vi syns på stan.


Kommentarer
Ditt namn: Sanden

fan va läskigt alltså.. de där med fullmåne :) men då kanske de var darför ja inte kunde sova.. började helt klart fundera på de när jag såg den. Läskigt!

Kram / C

2008-10-13 @ 14:17:31
URL: http://www.metrobloggen.se/chas

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0