Så mycket för att försöka..

Nej, självklart blev det inte som det skulle.
Istället blir jag sådär charmigt jävla illamående så jag kaskad-spyr upp min frukost.
Vilket jävla slöseri på en sådan god Mocca...

Och så bråkar jag med Ängeln. Härligt, verkligen.
Men nu är jag trött, så allt som småirriterar mig kommer upp till ytan. 
Jag är trött på "kansken" och jag e trött på löften som ingen någonsin håller.

Och Jag är så jävla trött på att ni alltid kan vara på dåligt humör, men om jag blir arg så ska jag bara "lägga ner".

Gå ta er någonstans, jag ÄR arg och ledsen och sjuk, DEAL WITH IT!

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: PG

Vännen, det är tillåtet att vara arg emellanåt. Man får tycka att världen kan dra åt helvete, och man får be människor att hålla käft. Ibland när ilskan tar över... så kan dessvärre få be om ursäkt dagen efter och har man en förståend omgivning så godtar de ursäkten också. <3

Och ja, det var slöseri på säkerligen god Mocca, hoppas du mår bättre snart!



Massa kramar

2008-10-31 @ 00:52:01
URL: http://jonascarlsson.blogg.se/
Ditt namn: PG

... "så kan MAN dessvärre"... jäfvla stavfels-nisse man var idag då! Nästa gång du är förbannad eller nere, ring mig, dörren är ALLTID öppen, oavsett vad och det vet du mycket väl vid det här laget. =)



Kramar <3

2008-10-31 @ 01:01:39
URL: http://jonascarlsson.blogg.se/
Ditt namn: Thias

Du, man kanske ska ta och bygga en kemisk bomb hemma, man kan ju de med vanliga hushållsprylar, om man är en god kemist ;D

Används vid rätt tillfälle, inte sant?

2008-10-31 @ 15:52:23
URL: http://titanvinge.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0