Early to bed..

Dagens datum: Måndag 13e oktober 2008
Låt just nu: Ozzy & Kelly Osbourne - Changes
Inlägg nr: 2

Idag blir det tidigt till säng, bara krypa ihop med täcken och kuddar och Älsk och mysa med en bra bok. Får bli en nostalgi-klassiker (Alltså en bok jag praktiskt taget kan utantill nu) Per Nilssons "Ett annat sätt att vara ung".

Har haft något otroligt ont i benet idag, så Älsk hämtade en krycka från förrådet ifall det inte blivit bättre till imorgon. Everybody knows old cracks never really go away... Har även mejlat iväg  en detaljerad beskrivning om vad som sades och hände på Nordea för några veckor sedan när de klippte mitt kort till en av de högre cheferna. Tydligen har jag satt eld i häcken på dem och nu finns det en viss kärring som ska få svara inför flera arga chefer för att hon behandlat mig fel. Ibland är det jävligt bra med kontakter.  ^^

Nej,  nu ska jag gosa ner mig med älsk och lyssna på regnet som slår mot fönstret.
Fan vad jag älskar hösten.

Kommentarer
Ditt namn: Miiicka

Det är så trevligt att läsa din blogg :D <3

2008-10-14 @ 11:17:55
URL: http://brorbob.bloggspace.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0