Under konstruktion...

Dagens datum: Måndag 17 november 2008
Låt just nu:  Pain - "It´s only them"

Nu ska här byggas om lite, så räkna med lite kaos för en stund framöver :)

Vi syns på stan.

___________________________________________________________________________

23.03

Tror ni att något går som det ska idag så har ni fel. Jag är sjuk och jävlig, riktigt ynklig faktiskt. Antingen försöker jag prata och låter som en anka som sitter fast med huvudet i svängdörrarna på ICA, eller så hostar jag lungorna ur mig.
Helcharmigt, liksom.
Och inte fan fungerar bloggen som den ska heller. Nej, istället vägrar den uppdatera så att jag inte kan se vad jag sysslar med. DEN SKRATTAR ÅT MIG! Eller så är det bara min feber som får mig att tro det.
Jag behöver lite uppmuntran. Det, eller någon riktigt stark medicin.

Bläh.

Kommentarer
Ditt namn: Thias

Ojdå! ;o

- här är det minsann annorlunda, får man en hint på din nya ide? :P

2008-11-17 @ 13:01:07
URL: http://titanvinge.blogg.se/
Ditt namn: Emma

Oj! Det börjar ju bli riktigt fint ^^

2008-11-17 @ 20:03:56
URL: http://minimuppen.blogspot.com/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0