Tjillevippen!

Dagens datum: Lördag 8 november 2008
Låt just nu: Offspring - "Self Esteem"


Idag har Fröken Knas varit något otroligt duktig. Hon gick upp lagom tidigt (mao, före Älsk) sminkade sig, klädde på sig och lagade pannkakor, det blev ett helt torn.
Det gillade Älsk, kan jag tala om.
Jag lyckades till och med flippa dem i luften, sådär coolt som på film (:

Det hela handla egentligen om att Älsk skulle göra pannkakor igår och gav mig en smärre hjärtattack när han var färdig.
Tjocka Amerikanska pannkakor e inte min grej, så idag bevisade jag för honom att Mina pannkakor är både nyttigare och godare, något han vägrat att tro på tills han fick äta dem till frukost, haha.

Vi syns på stan.

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0