LittleBigPlanet.

Dagens datum: Söndag 30 november 2008
Låt just nu: Doobie Brothers - "Long train Running"

18.17

Jag har nog världens underbaraste pojkvän. :) 
Igår var en sådan där dag som man inte vill kliva upp ur sängen, men alla mina spel var klara och alla mina böcker utlästa.
Då tar Älsk fram LIttleBigPlanet ur väskan, som han köpt till mig som en överraskning. Woohoo!
____________________________________________

18.34

Har jag tur så ringer läkaren imorgon och berättar vad det är för fel på mig.
Det vore trevligt. Jag är ganska trött på det här.
____________________________________________

18.40

Fick bråka som fan i affären idag för att få köpa snus, förresten. Tydlligen ser en Osminkad fröken Knas ut som en tolvåring, sedan sket de fullständigt i vad min legitimation sa.
De gav sig inte förrän jag visade norskt leg, svenskt leg och norskt pass.  (Vilket också påminner mig om att jag borde rensa min väska snart.)

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Dhevil

Åh, little big planet..Det vill jag ha ^^

Är det kul?=)

2008-12-01 @ 11:26:40
Ditt namn: cicci

Vilka jävla idioter! Gu va iriterande, hatar sånt där. Jag hade blivit tokig! kram

2008-12-02 @ 19:04:04
URL: http://www.metrobloggen.se/chas
Ditt namn: W

2008-12-04 @ 17:48:55

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0