"julshopping"

Dagens datum: 28 november 2008
Låt just nu: Frank Sinatra - "One for my Baby, one for the Road"

18.11

Julshopping för mig är lite bakvänt. Jag sparar som en tok under hösten för att ha råd med alla julklappar till folk, spenderar månader på att försöka hitta de "perfekta presenterna". Sedan slutar det ändå med att jag mest hittar massa fint till mig själv.
Den här gången kom jag hem med en ny ryggsäck. Den har robotar på sig.
Jag tror min mognadstid är lite bakvänd den också.

________________________________________________

18.27

Vad fan ger man i julklapp till någon som själv har råd att köpa allt han vill ha?
Man får vara personlig, som Bea säger. Personlig som fan.

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Micka

Du kan ju hojta till om du kommer på några julklappar till en karl. jag har nada fantasi.

2008-11-28 @ 19:11:27
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0