HALLOWEEN-PARTY!

Dagen datum: Lördag 1 november 2008
Dagens låt: "They´re coming to take me Away HaHa!"

Om bara några få timmar är det äntlgien dags för Anes årliga halloween-fest, enligt mig en av de grymmaste traditionerna någonsin ^^ Massa folk, kostymer och musik!
Så nu sitter jag här med hårfärg i håret, försöker bestämma mig vilken topp som går bäst med min kostym och skrattar och åt Älsk som hoppar runt som ett barn på julafton.

Hoppas ni får en lika bra kväll som jag, vänner och främlingar, så hörs vi imorgon^^

Faerie

Vi ses på Stan.

Kommentarer
Ditt namn: Sara

Ha så kul ikväll gumman :)

2008-11-01 @ 19:57:30
URL: http://tirkk0nen.blogg.se/
Ditt namn: Dhevil

Jättefin bild =)



Haha, men det va ju de som va grejen..=P

Snön kom till mig..I småland =P



Men när jag kommer hem så finns det ingen snö =P

2008-11-01 @ 22:17:11
Ditt namn: Bea

du är bedårande söt baby ^^

2008-11-02 @ 17:30:07
Ditt namn: Miiicka

Jag gillar den bilden :D du är så söt!

2008-11-02 @ 23:49:01
URL: http://brorbob.bloggspace.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0