För eran skull.

Dagens Datum: Måndag 10 november 2008
Låt just nu: El Caco - "Substitute"

Visst har jag svårt att tro att folk sitter som på nålar i väntan på att jag ska uppdatera, men om det nu är så är det här för er ^^
(Personligen kollar jag alla bloggar jag bevakar flera gånger per dag, om jag kan.)
Vi börjar med de Goda nyheterna:

Ikväll är det Slipknot-konsert som gäller, en försenad födelsedagspresent från Mike. Självklart är det först nu jag inser hur begränsad min garderob är, de få schyssta kläderna jag har verkar alla belägra sig i tvättkorgen dessutom. Dags attt tvätta, måntro? Jag får försöka leta lite till (Var i helvete är min skjorta?), det är såsant som det är sagt: I en garderob med bara svarta kläder behövs det blindhund för att hitta det man ska.

Jag har äntligen fått pengarna från Lånekassan nu också, vilket betyder att jag inte längre behöver leva under existens-minimum. Sedan får vi se hur länge det varar, eftersom följande måste göras:

  • Ta ut p-staven (jag vet att den varit inne för länge -.-)
  • Skaffa ny p-stav. (Inte lätt att vara allergisk mot kondomer.)
  • Köpa nya glasögon (Mina är så repiga att jag bara blir blindare.)
  • Köpa vinterjacka! (Jag vet, jag har blivit gammal -.- Och Norge är Jävligt kallt.)
  • Sluta snusa och äntligen skaffa en Medusa (Krävs mer mod än pengar, dock.)

Sedan till de mindre roliga nyheterna (förutsatt att ni inte är ett par skadeglada jävlar):

Det verkar som att den ena oturen efter den andra har förföljt mig sedan jag flyttade hit, inget ska vara enkelt >.<
Någon högre makt har helt enkelt värdelöst dålig humor.
På sistone har väl de största problemen varit just pengar, sedan har jag varit mer sjuk än någonsin förut, oförklarligt illamående och yrsel.
Men NU vaknade jag i morse i fel ände av sängen och det första jag ser är mögel. Närmare bestämt mögel i hörnet av sovrummet ungefär en meter från där jag ligger, inte lite av det heller.
Ja, nu fick jag i alla fall förklaringen på varför jag varit så otroligt sjuk på sistone. Jävla gamla hushelvete.

Nej, nog om det här nu!
På onsdag ska jag klippas för att vara hårmodell för Adam & Eva, kan inte säga om det är bra eller dåligt eftersom jag inte har någon aning om vad de tänkt göra, men det ska bli kul att se ^^
Jag ska försöka få upp en Före- och Efter bild :)

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Dhevil

Svar:



Jaa, varför då liksom? =P

För jag skriver inget kul xD Haha..



Och min statistikgrejs visar bara typ en om dagen xD

2008-11-12 @ 00:02:57

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0