...

Dagens datum: Måndag 3 november 2008
Låt just nu: El Caco - "Someone New"


Okej, så idag blev inte helt som tänkt. Trots att jag lade mig tidigt, tog Valerina och hade älsk tätt intill mig så kunde jag inte somna. Klockan flög från midnatt till morgon. Sista gången jag kollade på klockan var en timme innan jag skulle gå upp.
Så självklart försov jag mig.
Jag stressar som en tok för att kanske hinna till lektionen efter lunch, om än lite sen eftersom jag måste till banken först.
Jag rusar ut genom dörren, tvärstannar och inser att jag glömt min norska legitimation.
EN timme tog det att hitta skiten (Använder det svenska mer pga charmigare foto. Vad kan man säga? Jag är lite ytlig ibland jag också. :P), sen missade jag bussen, får vänta en kvart, ytterligare femton minuter resa och sen en halvtimme i kö.

Jag tror fanemig det är meningen att man ska arbeta så sakta som möjligt om man vill ha jobb på banken.

Jag kom aldrig iväg till skolan, med andra ord. Istället hittar jag Älsk på stan, drar hem honom och agerade diktator i sex timmar för att han skulle städa med mig. Det var värt det. lägenheten ser fantastisk ut!

Nu ligger vi båda i soffan och skrattar åt norska tv-reklamer.
Idag gillar vi.
Vi syns på stan.

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0