Vet du vad?

För 10 år sedan
1.) Hur gammal var du?
10
2.) Var gick du i skola? Stenmo/Källbrinksskolan
3 ) Var jobbade du? Som barnvakt hos brorsan?
4 ) Var levde/bodde du? Huddinge, Duka-huset.
5 ) Var brukade du hålla hus? Hemma eller åkte inlines ute.
6.) Bar du glasögon? Nej.
7.) Vem var din bästa vän? Yeimy. <3
8.) Hur många tatueringar hade du? Zilch, inga, nada.
9.) Hur många piercingar hade du? Två hål i öronen
10) Vilken bil körde du? Ingen (livsfara på hjul i allmänhet)
11.) Hade du varit på ett riktigt party? Jag var hemma, sa jag ju.
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Knappast.

För 5 år sedan
1.) Hur gammal var du?
15
2.) Var gick du i skola? Källbrinksskolan
3.) Var arbetade du? barnvaktsjobb.
4.) Vart bodde du? Huddinge, Stjärnhusen.
5.) Var brukade du hänga? Med vänner ute (vitan) , hemma hos dem, eller ensam hemma.
6.) Använde du glasögon? Ja.
7.) Vem var din bästa vän? Rikard <3
9.) Hur många tatueringar hade du? Fortfarande inga.
10.) Hur många piercingar hade du? fyra i öronen.
11.) Vad för bil körde du? Ingen (var fortfarande en livsfara på hjul. Backade ner i ett potatisland bl.a.)
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Nej, inte förrän jag var sexton.
13.) Var du singel/upptagen/dejtande? Träffade min första kärlek.

För 2 år sedan
1.) Hur gammal var du?
18
2.) Var gick du i skola? Tumba gymnasium
3.) Var jobbade du? Barnvakt och Goodgame.
4.) Var bodde du? Huddinge, segeltorp.
5.) Var brukade du hänga? Med vänner, hos pojkvän eller hemma.
6.) Använde du glasögon? Japp.
7.) Vem var din bästa vän? Putte och Ängel <3.
9.) Hur många piercings hade du? en i näsan, tre i öronen, en i läppen och en i naveln.
10.) Vilken bil körde du? (Lärde mig att undvika hjuldrivna ting.)
11.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Ja, helt klart. Jag fick allt krossat det året.
12.) Var du singel/upptagen/gift/dejtande? Upptagen tills jag blev fri, även om jag var för hjärntvättad för att förstå det då.

Idag
1.) Hur gammal är du?
20.
2.) Var går du i skola? Jag går inte. Jag är Fri.
3.) Var arbetar du? McDonalds tills vidare.
4.) Var bor du?Norge, centrala Oslo
5.) Använder du glasögon? Varje dag, behöver starkare.
6.) Var brukar du hänga? Hemma eller på Friday´s.
7.) Talar du med dina gamla vänner? Få, de som visade sig vara riktiga.
8.) Hur många piercings har du? 15mm töjning i båda öronen, ett hål i örat till, en i näsan, en i läppen och en i naveln.
9.) Hur många tatueringar? En, mitt troll <3
10.) Vad har du för bil? Skämtar du? Jag har en skateboard.
11.) Har ditt hjärta krossats? Inte sedan jag var arton, jag lärde mig från mina misstag.
12.) Är du singel/upptagen/gift/dejtande? Upptagen och sambo.
13.)Vem är din bästa vän? Oskar Resten är jag väldigt osäker på.

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Sara

Ser det ;)

2008-05-06 @ 14:29:36
URL: http://tirkk0nen.blogg
Ditt namn: Dhevil

Är jag en av de osäkra? =(

2008-05-07 @ 00:41:02
URL: http://dhevil.blogg.se

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0