Jag kom in!

Okej, så här lycklig har jag inte varit på länge. Bäst dag ever!
Jobbet gick underbart bra, mest för att Sara inte jobbade, utan istället massa kul folk. Sen var det nästan inga kunder och jag var Röd Löpare så jag städade mest ändå. Får reda på att jag är ledig från fredag till onsdag också.
När jag kommer hem skriver Ajse att hon köpt biljetten så IMORGON SES VI!
Men det var inte allt:

Två brev ligger och väntar på mitt skrivbord. Det första är mina linser jag beställde och jag blir superlycklig. Men det andra, DET är den största lyckan av alla:

JAG KOM IN!

Brevet var omärkt så jag såg inte att det vem det var från förrän jag öppnade och läste förljande:
"Vi tacker för hyggelig samtale og det er med glede vi kan tilby deg en plass..."
Jag blir helt hysterisk och börjar skrika, springer in i köket där Älsk lagar mat, flyger runt halsen på honom och skriker i falsett "jag kom in jag kom in jag kom iiiiin!"
Ni minns intervjun jag skulle på men inte vågade berätta var? Det var för en av Oslos bästa sminkskolor.
Själv tyckte jag att intervjun hade gått åt helvete, mannen som intervjua hade i stort sett sagt att 2du borde nog söka nåt annat" så jag fick en ordentlig chock.
Nu måste jag bara fixa ett lån och sen e saken klar. Jag ska gå på Make Up -skola :D
Fy fan vad underbart livet är ibland.

Vi syns på stan!
(I alla fall jag och ajse)

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0