Jag är..

Jag är AFK och Ur funktion.
Jag har bättre saker för mig egentligen.
Jag ljuger.
Jag har ont i hela kroppen och
Jag är så jävla Trött.

Varför låter ständigt alla andras liv så mycket bättre än ens eget?  Jag skyller på mina fantasifoster, mina drömmar om att Det Kanske, kanske, finns något bättre.
Men jeeez, tro nu inte att jag deppar här, jag tror faktiskt att jag mår rätt bra. Är bara lite sliten efter jobbet.
Väntar på att Ajse ska komma online och berättaom  hon kan komma hit i helgen eller inte. Om inte så har jag en ledig lördag/söndag och en luftmadrass ledig.  Om någon undrar alltså.

Snusar för mycket gör jag också.
System shutdown.

Vi syns på stan.

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0